پودر گوجه خشک محصولی است که از گوجه‌فرنگی خشک شده و آسیاب شده به دست می‌آید. این پودر می‌تواند جایگزین خوبی برای گوجه‌فرنگی تازه در تهیه انواع غذاها و پخت‌های مختلف باشد. گوجه خشک به دلیل داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی، غنی بودن از ویتامین C و آهن و همچنین ترکیبات فیتوشیمیایی مانند لیکوپن، در تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با برخی بیماری‌ها مفید است. همچنین در صنایع غذایی نیز به عنوان افزودنی در تولید انواع مواد غذایی مانند سس‌ها، کنسروها، سوپ‌ها و... استفاده می‌شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت پودر گوجه خشک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر گوجه خشک محصولی است که از گوجه‌فرنگی خشک شده و آسیاب شده به دست می‌آید. این پودر می‌تواند جایگزین خوبی برای گوجه‌فرنگی تازه در تهیه انواع غذاها و پخت‌های مختلف باشد. گوجه خشک به دلیل داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی، غنی بودن از ویتامین C و آهن و همچنین ترکیبات فیتوشیمیایی مانند لیکوپن، در تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با برخی بیماری‌ها مفید است. همچنین در صنایع غذایی نیز به عنوان افزودنی در تولید انواع مواد غذایی مانند سس‌ها، کنسروها، سوپ‌ها و... استفاده می‌شود.

قیمت پودر گوجه خشک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



پودر گوجه خشك در انواع مختلف با ميزان آرمات و مزه متفاوت در بازارهاي مختلف قابل تهيه است. از مزاياي استفاده از اين پودر در طبخ و پخت غذاها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • افزايش ماندگاري: با استفاده از پودر گوجه خشك مي‌توان به راحتي ماندگاري غذا را بيشتر كرد.
  • افزايش مزه: پودر گوجه خشك مزه تند و شيريني را به غذاها اضافه مي‌كند و طعم و مزه غذا را تقويت مي‌كند.
  • افزايش غذايي: پودر گوجه خشك غني از مواد مغذي مانند ويتامين C، آهن و ليكوپن است و به همين دليل مي‌تواند مقدار غذايي غذا را افزايش دهد.

قيمت پودر گوجه خشك | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

همچنين اين پودر مي‌تواند به عنوان تنقلات خشك و يا تزئين غذاها نيز استفاده شود. با اين حال، بهتر است در خريد و استفاده از پودر گوجه خشك به ميزان استفاده شده در غذاها توجه شود زيرا در مصرف بيش از حد مي‌تواند منجر به بوي و طعم نامطبوعي در غذا شود.

قيمت پودر گوجه خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت پودر گوجه ۱۴۰۰=چند كيلو گوجه يك كيلو گوجه خشك ميدهد-قيمت گوجه خشك درجه يك-قيمت دستگاه پودر گوجه فرنگي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت پودر گوجه خشك را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت پودر گوجه خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت پودر گوجه خشك در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت پودر گوجه ۱۴۰۰=چند كيلو گوجه يك كيلو گوجه خشك ميدهد-قيمت گوجه خشك درجه يك-قيمت دستگاه پودر گوجه فرنگي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت پودر گوجه خشك را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت پودر گوجه خشك | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت پودر گوجه خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت پودر گوجه خشك و قيمت پودر گوجه ۱۴۰۰=چند كيلو گوجه يك كيلو گوجه خشك ميدهد-قيمت گوجه خشك درجه يك-قيمت دستگاه پودر گوجه فرنگي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت پودر گوجه خشك | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

گوجه
گوجه فرنگي خشك سرشار از ويتامين هاي C و A ،
گوجه فرنگي خشك سرشار از ويتامين هاي C و A ، اسيدفوليك يا بتا كاروتن و مقدار كمي ويتامين هاي گروه B شامل B1، B2، B3، B5 و همچنين داراي مواد معدني مختلف شامل كلسيم، فسفر، پتاسيم، فيبر، سديم، گوگرد، كمي آهن، مس و روي نيز هست.
گوجه فرنگي خشك اشتهاآور، برطرف كننده ضعف و خستگي، تقويت كننده سلسله اعصاب و همچنين قلب و دستگاه گردش خون است. متخصصان همواره مصرف آن را به بيماران مبتلا به دردهاي مفاصل و همچنين رماتيسم و نقرس توصيه مي كنند.
در ضمن گوجه فرنگي براي رفع مسموميت هاي مزمن، بالا بودن اوره و چربي خون، درمان يبوست، دفع رسوبات ادراري و صفراوي نيز مفيد شناخته شده است. در ضمن با توجه به اينكه گوجه فرنگي حاوي ويتامين A است، خوردن آن در تقويت بينايي، سلامت پوست و مخاط ها بسيار مؤثر است.
حمله قلبي
مصرف مداوم گوجه فرنگي در پيشگيري از بروز حمله هاي قلبي موثر است. بررسي ها نشان داده است ليكوپن موجود در گوجه فرنگي خشك از ايجاد كلسترول بد و ايجاد پلاك هاي چربي در سرخرگ ها جلوگيري كرده و به اين ترتيب ار بروز حمله قلبي پيشگيري مي كند
مبارز سرطان
مصرف مداوم گوجه فرنگي، خطر ابتلا به سرطان پروستات را كاهش مي دهد. نتايج تحقيقات پژوهشگران ايتاليايي نشان داده مصرف گوجه فرنگي مي تواند از بروز سرطان پروستات پيشگيري كند.
اين پژوهشگران كه موفق شدند نقش گوجه فرنگي را در پيشگيري از بروز سرطان پروستات كشف كنند، مي گويند:
ما دريافتيم كه يك رژيم غذايي غني از گوجه فرنگي به ويژه گوجه فرنگي خشك شده اي كه همراه با دانه ها و پوست آن پخته شده باشد، مي تواند پيشرفت تومورهاي پروستات و عوامل التهابي مرتبط با اين فرآيند را كاهش دهد.
تناسب اندام
گوجه فرنگي خشك به دليل داشتن فيبر زياد، مواد قندي كم و كالري كمي كه دارد در كنترل وزن موثر است و افرادي كه قصد كاهش وزن دارند، مي توانند از گوجه فرنگي استفاده كنند.
همچنين بررسي ها نشان داده است گوجه فرنگي با ايجاد احساس سيري براي مدت طولاني به كنترل وزن كمك مي كند. پيشتر مشخص شده بود كه گياهخواران و افرادي كه زياد ميوه و سبزي مصرف مي كنند در مقايسه با افرادي كه در رژيم غذايي شان زياد از غذاهاي فراوري شده استفاده مي كنند، لاغرتر هستند.

قيمت پودر گوجه خشك | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
اكنون محققان دريافته اند كه اين موضوع تنها به علت پايين بودن كالري سبزي و ميوه ها نيست بلكه ليكوپن موجود در سبزي ها و ميوه ها با كاهش هورمون اشتها، به احساس سيري افراد كمك مي كند.
محافظ پوست
مصرف گوجه فرنگي خشك شده توانايي بدن در مقابله با پرتوهاي ماوراي بنفش خورشيد را افزايش داده و مانند ضد آفتاب از پوست محافظت مي كند. افرادي كه دچار سوختگي هاي پوستي مي شوند، مي توانند با مصرف گوجه فرنگي خشك و يا پخته، توانايي بدن را در ترميم اين سوختگي ها افزايش دهند.
همچنين استفاده از گوجه فرنگي مي تواند در ايجاد طراوت پوست موثر باشد و از چين وچروك هاي زود هنگام پوست جلوگيري كند. بررسي ها نشان مي دهد آنتي اكسيدان موثر در گوجه فرنگي به نام ليكوپن به صورت خام سخت تر جذب شده و مورد استفاده بدن قرار مي گيرد وعمل خشك كردن جذب اين ماده را در بدن ساده تر مي كند
دردهاي جراحي
آنتي اكسيدان موجود در گوجه فرنگي از بروز دردهاي پس از جراحي هاي شكمي جلوگيري مي كند. ليكوپن كه رنگ قرمز گوجه فرنگي از آن است، از ترشح دسته اي از پروتئين ها كه در تشكيل بافت هاي غيرطبيعي و چسبنده داخل شكم نقش دارند، جلوگيري مي كند.
تحقيقات نشان مي دهد رژيم غذايي كه درآن گوجه فرنگي يا محصولات تهيه شده از آن به مقدار زيادي گنجانده شده باشد، راهي مطلوب براي كنترل تشكيل اين بافت هاي شكمي است.

قيمت پودر گوجه خشك | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
زماني كه اين بافت ها داخل شكم تشكيل مي شوند بيشتر سبب اتصال غيرطبيعي دو ارگان يا بخش هايي از آنها به يكديگر خواهند شد. اين بافت ها باعث يك سري دردهاي شكمي و حتي انسداد روده و مثانه و در زنان نيز سبب نازايي مي شوند.
پودر گوجه فرنگي
يك راه عالي براي حفظ گوجه فرنگي و بدون نياز به انجماد آن، تهيه پودر گوجه فرنگي است. پودر گوجه فرنگي مكملي ايده‌آل براي هر غذايي است كه نياز به طعم گوجه فرنگي كلاسيك دارد.
با پودر گوجه فرنگي مي‌توانيد طعم‌هاي لذت‌بخشي را در بسياري از غذاهاي مورد علاقه خود ايجاد كنيد. پودر گوجه فرنگي با مواد غذايي بسيار زيادي از جمله تخم مرغ، سوپ، سس و حتي اسموتي خوشمزه خواهد شد. همچنين از آن مي‌توان در پاستا، پيتزا، سيب زميني پخته شده، پنيرخامه اي، چيپس و كراكر استفاده كرد.
پودر گوجه خشك داراي منبع غني از ويتامين ث و آ كه نه تنها از سيستم ايمني بدن محافظت مي‌كند، بلكه موجب سلامت چشم و پوست هم مي‌شود. همچنين مواد معدني بسيار زيادي مانند فولات، پتاسيم، منيزيم و آهن دارد كه طيف گسترده‌اي از فرآيندهاي متابوليك در بدن را پشتيباني مي‌كند.
پودر گوجه فرنگي سرشار از فيبر خوراكي است كه به دستگاه گوارش كمك مي‌كند و باعث افزايش انرژي و شادابي مي‌شود.
آنتي اكسيدان‌هاي محافظ موجود در گوجه فرنگي مانند ليكوپن، از سلول‌ها در مقابل آسيب‌هاي ناشي از راديكال آزاد (اتم يا مولكولي كه پوسته الكتروني آن جفت نشده است) دفاع مي‌كنند. همچنين مي‌توانند خطر بيماري‌هاي مزمن مانند شكته قلبي، سكته مغزي و سرطان را كاهش دهند.
در تحقيقات منتشر شده در مجله موسسه ملي سرطان در سال ۲۰۰۲ ميلادي، مشخص شده است كه مصرف گوجه فرنگي به طور منظم، با كاهش خطر سرطان پروستات همراه است

قيمت پودر گوجه خشك | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
طرز تهيه پودر گوجه فرنگي
گوجه‌ها را خوب بشوييد و قسمت سبز آن را جدا كنيد. سپس آن‌ها را به ورقه‌هاي نازك برش دهيد و در سيني هاي خشك‌ كن رويشگر بچينيد. دقت كنيد كه گوجه‌ها بر روي هم قرار نگيرند.
تنظيمات خشك كن را انجام دهيد. گوجه فرنگي را تا اندازه‌اي خشك كنيد كه ترد شده و رطوبت آن گرفته شود. اگر هنوز نرم هستند، آن‌ها را بچرخانيد تا طرف ديگر هم خشك شود.
براي تهيه پودر گوجه فرنگي، مي‌توانيد از مخلوط كن يا آسياب برقي و در حالت صنعتي از آسياب استفاده كنيد.
قيمت پودر گوجه خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت پودر گوجه ۱۴۰۰=چند كيلو گوجه يك كيلو گوجه خشك ميدهد-قيمت گوجه خشك درجه يك-قيمت دستگاه پودر گوجه فرنگي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 334 بازدید دیروز 462 بازدید کل 585730

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .